Gå til innhold

Dere som jobber i helsesektoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på intervjuer i morgen, et på en epilepsienhet, og et på et miljøhjem..jeg har ikke utdanning innenfor dette, men skal begynne på det nå til høsten.

Hvor mye er det realistisk å forvente seg i lønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på jobb ansinitet osv.. Jeg går på skole og skal bli hjelpepleier... Skal jobbe litt på et eldre senter nå og spurte litt om det med lønn... Fikk ikke noe godt svar, men ei i klassa mi ha jobbet som assistent på sykehjem i noen år og hu ha 138 kr timen.. Men alt fra 120 og opp tenker jeg - men jeg er langt i fra sikker.... Litt sånn shot in the dark, men men...

Skrevet

Dytt

Skrevet

Kanskje du får assistentlønn? Vanskelig å si..... men du kan forvente deg mer hvis miljøhjemmet er privat, enn om det er f.eks. kommunalt!

Skrevet

Miljøhjemmet er privat..tror kanskje epilepsienheten er det også. Men jeg har ikke erfaring fra lignende arbeid, så jeg regner nesten med at det blir assistent jeg får som "tittel" ja..

Skrevet

Jepp...begge deler er privat. Og så bor jeg litt på landet, så satsene er litt lavere enn i byen

Skrevet

Jobber i bolig som assistent, har ikke erfaring, men har jobba siden 1999, og dermed ansinitet fra da. Får 114 kr timen + kveldstillegg og helgetillegg. Jobber stort sett kvelder og helger, så da kommer det opp i en akseptabel timelønn.

Skrevet

dyyyyyyytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...