Gå til innhold

OTILIE79 (nicket) !!!!!!!!

Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg roper litt på deg jeg:-) Så du vurderte å bytte helsestasjon. Vet du, jeg er STORFORNØYD med helsestasjonen her på tvl. Det er to helsesøstre. Jeg har truffet dem begge, men hun jeg har er bare superduper. Har andre venner som også har henne og de er også kjempefornøyd:-) Har egentlig ikke så mye erfaringer med hun andre, men det jeg har snakket med henne har jeg et godt inntrykk.

Helsestasjonen er åpen for oss onsdager og torsdager, ellers er det vel sånn skolehelsetjeneste (eller hva det heter). Men de tar tlf så lenge det er åpent og at de ikke er opptatt.

Prøv å ring i morgen du:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp med deg:-)

Skrevet

Dytter denne opp før jeg legger meg slik at du kanskje ser den:-)

Skrevet

Kanskje du er her idag?

Skrevet

Og opp igjen:-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Heia:o)

Så den i mårrest, men rakk ikke svar. Skal på kontroll i mårra faktisk. Håpa e finn fram da:o)

Skrevet

Så bra da:-) Lett å finne frem:-)

Hvor gamle er barna dine? Kanskje vi skulle ha arrangert noe DB-treff på Tverlandet? Mener det var flere her inne som bor her:-) Bestandig morosomt å bli kjent med flere:-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har 3 jente på 9,5, 4 å 4 mnd + ei stedatter på 11:o)

Skrevet

Oki:-) Her er gutten 2 år og 4 mnd og jenta 6 mnd:-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ok, e d ikke nå småbarnstreff her da?

Skrevet

Nei, ikke det jeg vet iallefall:-) Da må vi ta intiativet selv:-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Oi... det hørtes litt skummelt ut:/ (er kjempesjenert hehe:o)

Kan høre på hs i dag om d er noe småbarnstreff, ser jo kjempemange som er ute og går med barnevogn og sånt:o)

Skrevet

Huff...jeg er jo helt bortreist jo:-/

Det er jo småbarnstreff i kirka hver torsdag. Usikker på klokkeslettet, men mener det er mellom 11.30-13.30 eller noe. Men det vet de sikkert på helsestasjonen, det henger iallefall en slik plakat der:-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Så oppslaget på helsestasjon nu. Snakka me ei der, å ho hadde vært der tiliar m de eldre ungan sine. D va visst litt sånn salmesang og sånt...(ikke helt gla i å søng:/)

Kor ligg kirka forrestn? Har bare hørt den, men ikke sett den:o)

Å kordan alarm va d som gikk nu? E d sånn øvelse som e fast på en onsdag i mnd eller?

Skrevet

Alarm? Jeg har ikke hørt noe hit vi bor iallefall:-)

Var på småbarnstreff 1 gang da mini var 6 mnd eller no. Husker at de satt i en ring på gulvet for å synge, men jeg satt ved bordene:-)

Hmm, litt vanskelig å forklare egentlig. Det ser ikke ut som en vanlig kirke, den er bygd av sånne rødbrune steiner (vet ikke hva det heter). Men ligger på en måte bak samfunnshuset litt til venstre...huff, jeg er helt forferdelig til å forklare;-) Du får ta deg en trilletur rundt omkring her så kommer du kanskje over den til slutt:-)

Hyggelig på helsestasjonen eller?

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hehe, veit ikke kor samfunnshuset ligg heller, har liksom bare kjørt gjennom her før:o)

Kansje e tar m en trilletur i dag, hvis været bi bra.

Va vældi koselig på helsestasjon, koselig gruppe:o)

De syns e va vældi lik ei anna som bruk å vær der, ana ikke kem da:o)

Trur nok du hørte alarmen, den som gikk i 12 tia, men trur den gikk i heile landet, for e så fleire her inne som kommenterte den.

Der e bodde før brukte de å ha sånn alarm fast kver første onsdag i mnd kl 12, så e tenkte d va nå sånnt her og.

Skrevet

Så bra da:-) De som var på barselsgruppe da mini var liten har jeg enda kontakt med, møtes ganske ofte:-) Og alle har også nå fått en liten baby:-) Kjempetrivelige jenter:-)

Hehe, ja det kan godt hende det var noe alarm i den tiden. Jeg hadde besøk av ei venninne med en gutt som er like gammel som mini og ei jente som er omtrent like gammel som tuppa, så støynivået var kanskje litt høyere enn normalt;-)

God trilletur da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...