Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Er skjelden inne her nå, men var mye her før. Og hvem fortsetter bare å klage og syte. Det er jo alltid alltid alltid klage innlegg når jeg er inne her. Jo det er ugla som vanlig!! Først var det mannen som drakk seg helseløs, så var det syting for at hun ikke ble gravid, så var det klaging og syting for at hun VAR gravid (hvertfall to om dagen) , så er hun sliten for nå er ungen ute, så er det flytting og nå er det bare sykdom og elendigheta. Tenk så mange som har det MYE verre enn deg med barnløshet og alvorlig syke barn, og kreft i nær familie og de som alltid holder seg friske og ikke får vært borte fra jobb en gang! SNØFT!!!
RundLurt? Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hvem gidder vel å gå å tenke på alle andres problemer , når en har mer enn nok med sine egne?
Eat sardines and die Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Man må faktisk kunne reflektere over eget liv uten å sammenligne det med andres lidelse.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Det heter SJELDEN, og pass dine egne saker før du klager over andre. Disse sidene er supre til å få ut frustrasjon istedenfor å la det gå utover familien.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Frustrasjon av og til ja. Men HVER jævla dag da!!! At det går ann! Hadde vært flau! Sytehue!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Stå for det du sier, din idiot! Tør ikke signere med nick engang! Skal man slenge dritt får man faen meg være saklig og stå for det! Ikke sånn pysefaktor som du driver med!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, ikke lagt noe merke til det der ved Ugla... Men synes innlegget var morsomt og ser ikke bort ifra at det stemmer hvert fall.... Men jeg vet ikke ettersom jeg som sagt ikke har lagt merke til noe:p
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Samme gjelder deg... Tør å stå for hva DU mener!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Nå er a faen meg igang igjen!!! Er lei av å gå hjemme nå. Dytt noen piller i hu der a!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er ikke lei av å gå hjemme, nei, så finn ut hvilket innlegg i tråden du egentlig svarer på før du hekter deg på tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå