Chevy mamman til Brage Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Nå skal sønnen vår snart slutte hos verdens beste dagmamma. For å vise hva hun har betydd for oss de to årene hun har passet junior vil vi gi henne en gave. Men vet ikke hva. Treng derfor hjelp til gode forslag. Litt om dagmamman: hun er i 30 årene, gammeldags husmor type, ikke glad i spa, massasje o.l, typisk familie dame.
eva luna Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 gavekort på en restaurant? Gavekurv med vin og god mat?
Pittamitta Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 hmmm.fin pynteting som passer stilen hennes.Kjøkkensett,kaffekanne og krus,fotbad,sommer service,bodylotion og dusjsåpe,...
lille mus meg Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Vi ga bort en lysestake i brunt tre med hjerteform og kubbelys. Kjempefin. Dagmamma ble kjempeglad.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Hva med en stelton kaffe kanne?(rundt 500,-) Eller en stelton brød"kurv" i stoff?(200,-) Begge deler selges i mange farger, så passer de fleste stiler.
Chevy mamman til Brage Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Tenker litt på noe som hun kan ha som gjør at hun tenker på lillegutt når hun bruker den tingen. Et smykke kan være fint, eller en pynteting. Jeg får ta meg en shopping tur å se litt.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=90 utrolig koselig gave synes jeg.....les på kortet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå