Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Samboeren min ble knipset i fotoboks da vi var i Danmark sist, og da fikk vi altså en bot vi ikke skjønner åssen vi skal få betalt. Han har vært i banken for å betale, men det ville visstnok blitt veldig dyrt, så han ble anbefalt å ta det over nettbank. Men hvordan betale til dansk konto? Kan da ikke bruke IBAN og SWIFT på nettbanken (til Nordea) eller?
krabbetrollet Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Nå er ikke jeg kjent med nettbanken til Nordea, men på min nettbank er det en sånn "betaling til utlandet"-knapp. Har ikke prøvd selv, men har fått fortalt at det er enkelt :-/
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Nordea har dessverre ikke sånn knapp... Noen andre som vet?
chill+enda en til Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Nordea har en egen funksjon som heter betaling utland. Vet ikke hvordan den fungerer, har aldri brukt den, men den er der iallefall
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Tenk så lettvint å sende en sjekk,da ;o) Har de ikke tlf nummer på bota? Adresse? Skriv eller ring til dem, og spør.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 På jobb bruker vi Nordea, og der har vi sånn knapp, men det finner jeg ikke på privat....
chill+enda en til Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Fant du ut av det? Den funksjonen jeg mener står i menyen på venstre side, også før du logger inn (etter å ha trykket på logg inn privat). "Betaling utland" står nest nederst på menyen. Jeg er vanlig kunde, så om jeg har det så bør du ha det også
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Sikker på at den må betales? Vi fikk en bot i Sverige en gang som ikke trengte å betales (ikke at jeg husker hvorfor).
*dum&deiLig*™ Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Drite i å betale? Ingen utlendinger som er på ferie i Norge som gidder å betale feks parkeringsbøter osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå