Gå til innhold

Trenger deres hjelp til å betale en DANSK bot....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min ble knipset i fotoboks da vi var i Danmark sist, og da fikk vi altså en bot vi ikke skjønner åssen vi skal få betalt. Han har vært i banken for å betale, men det ville visstnok blitt veldig dyrt, så han ble anbefalt å ta det over nettbank.

Men hvordan betale til dansk konto? Kan da ikke bruke IBAN og SWIFT på nettbanken (til Nordea) eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg kjent med nettbanken til Nordea, men på min nettbank er det en sånn "betaling til utlandet"-knapp. Har ikke prøvd selv, men har fått fortalt at det er enkelt :-/

Skrevet

Nordea har dessverre ikke sånn knapp... Noen andre som vet?

Skrevet

Nordea har en egen funksjon som heter betaling utland. Vet ikke hvordan den fungerer, har aldri brukt den, men den er der iallefall :)

Skrevet

Tenk så lettvint å sende en sjekk,da ;o)

Har de ikke tlf nummer på bota? Adresse? Skriv eller ring til dem, og spør.

Skrevet

På jobb bruker vi Nordea, og der har vi sånn knapp, men det finner jeg ikke på privat....

Skrevet

Fant du ut av det? Den funksjonen jeg mener står i menyen på venstre side, også før du logger inn (etter å ha trykket på logg inn privat). "Betaling utland" står nest nederst på menyen. Jeg er vanlig kunde, så om jeg har det så bør du ha det også :)

Skrevet

Sikker på at den må betales? Vi fikk en bot i Sverige en gang som ikke trengte å betales (ikke at jeg husker hvorfor).

Skrevet

Drite i å betale? Ingen utlendinger som er på ferie i Norge som gidder å betale feks parkeringsbøter osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...