Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 hei.kjenner daglig liv, er i uke 24... men syns det er lite... som regel bare litt på kvelden... er så redd babyen ikke trives. burde jeg kontakte jordmor/lege?noen som har liknende og som har snakket med lege eller jordmor??
pnillan Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ville ringt jordmor/fødeavdeling hvis jeg var deg. Sikkert ikke noe galt, men fint å få det bekreftet! og hvis det er noe som ikke er iorden, så får du oppfølging! Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Og så skal man stole på sine egne instinkter
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde det akkurat likedan. Kjente storsett spark bare på kvelden til jeg var ca.25 uker på vei. Men det var jo fordi jeg storsett holdt på med noe hele dagen, å ikke hadde tid/muligheten til å slappe helt av å kjenne sparkene. Husk at når du er i bevegelse så sovner stortsett ungen Alt er nok sikkert bare fint, de sier jo at man ikke trenger å kjenne spark daglig før man er i uke 28 eller no. Så visst du kjenner noen spark på kvelden, så kan du nok ta det helt med ro Noen unger er jo roligere en andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå