RundLurt? Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Ettersom jeg er halvt engelsk, blir ungene da kvart engelsk, eller hvordan blir det der, hvor mange generasjoner tar det før den engelske biten faller bort?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ja, det vil jeg påstå... Moren min er halvt engelsk, halvt norsk... Faren min er fullblods engelsk.... Hehe.... Jeg er da kvart norsk?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja de blir kvart engelsk. Barna deres igjen har bare engelske "aner" Så fremt de får barn med en ikke engelsk da.
lilja70 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 ... men jeg vet ikke om jeg ville kalt det genetikk, akkurat;-)
Gjest -<<- Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Joa. Men det er vel mer matematikk enn genetikk. Hvor lenge det varer kommer vel an på hvor lenge man gidder å nevne det - jeg tror min tipptipp-etellerannet sånn åtte ledd bakover var dansk adelig, liksom, men jeg presiserer ikke vanligvis mine eventuelle danske gener ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå