Gå til innhold

Hva gjør DEG lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du lykkelig, evt hva må til for at du skal være lykkelig?

og hva er DIN mening med livet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å starte familie sammen med mannen jeg elsker er min mening med livet :-)

Det å ha to flotte barn som gir meg gode klemmer og sier at de er glade i meg gjør meg ufattelig lykkelig.

Jeg elsker shopping, hahahahaha... Måtte bare ha det med hahahaha

Skrevet

tror jeg aldri har vært så lykkelig som da jeg oppdaget at jeg var gravid og den dagen datteren min ble født..;) så svaret mitt blir at datteren min gjør meg lykkelig..;)

Skrevet

småtten, og en samboer/forlovede som støtter meg og stiller opp for meg, familie og ikke minst gode venner...uten dette og jeg hadde ikke fungert...

Skrevet

Ingenting annet enn mann og barn?

Skrevet

Det som gjør meg lykkelig er min kjære samboer, vår herlige sønn, min familie og mine gode venner!

Trenger ikke mer! De er livet mitt!

Skrevet

Jeg skrev jo shopping.............. Hahahaha

Skrevet

Hva med deg da?

Skrevet

jeg er lykkelige når ungene mine er det... Har de det bra har jeg det bra :o)

Skrevet

jeg vet ikke helt.. derfor jeg spør for å se hva alle andre mener :P hehe.. lurer på hva lykke egentlig er liksom..

Skrevet

Barna mine:) At de er glade og fornøyde gir meg all lykken jeg trenger. Jeg hadde hatt et fattig liv uten mine små, det er sikkert og visst.

Skrevet

Lykke er øyeblikk.. Øyeblikk hvor du føler glede. Det kan være over en god is, at solen titter frem, at omgansyken er over, at barnet ditt krabber, av en båttur i fjære, ja det meste som gjør _deg_ lykkelig egentlig!

For meg er det kun lillegutt og niesen min som gjør meg lykkelig nå, og er vel i en periode hvor det er langt mellom de lykkelige øyeblikkene.. Derfor velger jeg å fokusere på hva som kan glede sønnen min, for nettopp det gir meg glede!

Skrevet

Venner, bøker, trene/danse, skog og mark, frihet, å mestre ting, små gleder i hverdagen, å le, god mat, vin, å glede andre.

Skrevet

Jeg har det helt fantastisk =0) en frisk datter en liten prinsesse i magen, en flott mann, kos foreldre og svigerforeldre snille venner. En jobb jeg stoortrives i og ett hus jeg er gla i=0). Penger nok og er friske alle sammen =0)

Min mening med livet er att man skal nyte det og man får det ikke bedre enn man gjør det selv. Slutte å syte gjøre noe med ting selv =0)

Skrevet

Godt svar tonje... Kanskje jeg higer for mye etter lykke slik at jeg ikke merker de små gode øyeblikkene?

Skrevet

tja.. jeg er vel det mange kaller ett impulsivt vesen- og derfor er jeg også sånn som kan bli hoppende lykkelig av små små ting :) jeg bli overlykkelig av en liten hundehvalp som vil kose med meg, når nias smiler til meg,da jeg sitter i sofaen og drikker cola på glassflaske, når jeg er i godt selskap, når noen overrasker meg med noe hyggelig. når jeg setter på en morsom rocke-sang og spiller luftgitar og synger så falskt jeg bare kan (type kråke møter blokkfløyte)når jeg skal betale for noe i butikken, og det er billigere enn forventet, kan jeg finne på å hoppe og sprette i ren glede, når solen varmer, isen renner, når jeg ser lykkelige barn osv osv. ja, jeg høres kanskje barnslig ut, men det er ikke en umoden handling, det er mer en generell glede over å være til, og ha så mange flotte mennesker i livet mitt.

meningen med livet er jeg ikke så sikker på tror jeg. fordi jeg vet ikke helt vitsen med å leve, annet enn at det er best når man har det gøy :) så jeg prøver å gjøre min og nias sin hverdag som morsom og spennende som mulig, vi går ut å finner på nye ting, jeg elsker å se den lille pjokken fryde seg når fugler spiser brødet han kaster til dem f.eks. =) alle små øyeblikk gjør livet så mye morsommere og mer verdt å leve :) så jeg vil vel kanskje konkludere med att meningen med livet er å gjøre det som gjør deg lykkelig, fylle dagene med glede,utfordringer og kjærlighet ? =)

Skrevet

Min lykke henger mye sammen med barna mine!

I dag: storesøster sov hele natta, måten hun behandler lillesøster på, lillesøster ga meg et av sine sjeldne smil.

Ellers som i går da sambo kom hjem fra jobb og hadde med seg en kompis og det første sambo sier til meg er: "så fin du er!"

Jeg er lett å glede, og opplever ofte å være lykkelig. Jeg har det generelt veldig bra og fokuserer på alt det som er bra i livet mitt i stedet for det negative.

Skrevet

Barna mine!

Foreldrene mine!

Sambo og øvrig familie (selv om jeg er sur på ham idag da)!

Barn er livet! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...