Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom vist litt blod nå - Hva kan det bety?

Kan det være et tegn på at noe kan skje snart? Må innrømme at vi hadde sex i dag - har det noe med det kanskje?

Har 18 dager til termin

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kontakt med jordmor eller lege, det kan være så mangt, men så nærme termin skal du alltid kontakte dem om du har stor eller liten blødning.

det går fint å føde nå selv om det er noen uker igjen:)

lykke til!

Skrevet

Kan være skjedeveggene som er irriterte etter sex. Hvis det er litt blod, og ikke mye, kan du følge med og se om det kommer mer eller om det gir seg. Hvis det er mye, ikke nøl med å ringe noen som kan gi svar, alt fra fødeavdeling til legevakt, bare for å gi deg selv ro om ikke annet. Ikke tenk på at du kan oppfattes som masete.

Skrevet

Da har jeg ringt føden. De ba meg ringe opp igjen dersom ikke magen var blitt myk igjen etter en time. Håper noe er på gang... Men er redd for å bli skuffet:(

Skrevet

hm. merkelig.

min jordmor sa at dersom en fikk en liten blødning, som tegningsblødning eller slimpropp, trengte man ikke egentlig ringe..?

jeg har hatt en liten blødning i dag jeg også (også etter sex, men vet ikke helt om det var sexen som utløste det eller om det var noe som kom rett før vi begynte, egentlig..) og håper veldig at det betyr noe er på gang.

hadde en del ganske kraftige kynnere i et par timer etter dette, men nå er det tilbake til normalt igjen..

mye kynnere, men ikke noe unormalt eller kjempevondt..

får se om kanskje noe setter i gang i natt?

huff, det er vel for mye å håpe på..

Skrevet

Da er jeg tilbake etter å ha tilbragt en natt på føden. De ville ha meg til observasjon...

Fikk tatt CTG (?) som konstanterte litt rieaktivitet. Men jeg var ikke moden - så mest sansynlig var det nok sexen som utløste det hele.

Er vel hjemme - etter en søvnløs natt. Har hørt folk i smerter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...