Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Han har jo vært såååååå glad i å bade og dusje. I fjor hadde han badebasseng og elsket å bade i det. vi gjorde det hver dag på verandaen. i år vil han ikke sitte, skal bare stå.. og var skeptisk til å gå oppi der i utgangspunktet. I dag ville han plutselig ikke bade på kvelden! Heeeeeeelt hysterisk og grein skikkelig sårt. jeg skjønner ikke hva det er med han og jeg blir bekymret, hva om han får vannskrekk? Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å elske å bade igjen?
pøber´n & je Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tror det er vanlig. Han her hadde også en periode der han var krakilsk, da han skulle bade/dusje. Det gikk iallefall over her
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg måtte bare skjære igjennom her i dag, for jeg synes ikke han kan legge seg uten å vaske seg når han har vært ute og lekt hele dagen og har masse solkrem på seg, så jeg tok en klut og gnei hele han. Veit ikke om jeg kanskje er litt nøye på det med å vaske seg? Hva gjorde du når gutten din var sånn?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Småen her hadde en liten periode hvor det var slik, men det gikk fort over. Vi maset ikke med det. Kanskje dere kunne prøve å distrahere han litt? Har han noen morsomme badeleker eller noe han kan drive med mens han sitter der.. Kan være lurt å la han kjenne på vannet med hånden at ikke det er for varmt/kaldt før dere setter han oppi. Kanskje han kan få holde dusjhodet og spyle seg selv?
Zyan Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 godt høre det er flere! vesla har vært slik siste dagene nå, er straks 23 mnd.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tror at om man ikke "presser" de så vil det for de fleste gå raskt over. Men om man presser de og vasker de med tvang fordi de måå være heeelt rene så vil det bare bli værre. Finn heller på ting som gjør det attraktivt å bade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå