Gå til innhold

smøre magen med krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte du å smøre magen din i graviditeten?

Hvilken krem bruker du og hvor kjøpte du den?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry altså, men det funkar ikkje å smøre magen med krem for å unngå strekkmerker... Har smurt sidan veke 20 med meksikansk vidunderkrem, mandelolje-krem eller cacao body butter frå BodyShop, og magen min er takras!

Eg har ikkje hatt trua på å smøre i det heile, men gjorde det mest på trass så eg kunne seie til svigermor at "JA! Eg har faktisk smurt meg kvar dag, og framleis har eg masse strekkmerker, meksikansk vidunderkrem my ass" *hehe*

Skrevet

Hehe, stemmer nok det tosofo sier, det hjelper lite... Men det er jo deilig å smøre magen uansett da! :-) Forriger svangerskap smurte jeg med body butter fra body shop, og fikk mye mindre strekkmerker enn jeg hadde forventet!! Fikk mine første merker i uke 37/38.. Var også veldig flink til å ta omega 3, tok 4 pr dag etter får fra biopat! Jeg har også blitt rådet til det tidligere pga at huden min har alt for lett for å sprekke.

Skrevet

Er godt med litt avkjølende krem hvis det klør mye og...

Her synker magen for tiden, og det klør som besatt! Aloe Vera på magen da er nyyydelig...

Har ellers smurt magen hele tiden med diverse kremer, og trodde lenge jeg skulle slippe unna med strekkmerkene, men siste mnd har det tatt helt av, ser ut som en zebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...