trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg er 27 år gammel, bor i hovedstaden, har en sønn på straks 1 år. Venter nå spent på at TR skal dukke opp slik at vi kan begynne å prøve på nummer to. Noen andre "gammelnye" som har en fra før her inne? Andre nye som nettopp har begynt å prøve? :-)
Mammalucia Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei å hå, Er 32 år, og vi har ei tulle som fyller 2 i august. Vi har også bestemt oss for å prøve på nr 2 nå :-) IKM 26/6. Får håpe tanta ikke åpenbarer seg da :-) Men - er i første pp, så regner med at vi kanskje må smøre oss med en liten posjon tålmodighet ennå. Var her inne på Bim da jeg gikk med tulla også, men gikk da direkte til 1.tri. Jenta vår kom som en mirakelbombe, så rakk ikke å prøve noe som helst. Vi trodde vi ikke kunne bli gravide... Når venter du TR?
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Hei Mammalucia :-) Vi har en gutt som straks blir ett år. Jeg venter vel TR når som helst i grunnen, sluttet å amme for to måneder siden... :-) Spennende for dere som virkelig er i gang med prøvingen da! Hvorfor trodde dere ikke at dere kunne bli gravide med nummer 1? :-)
2 Gullunger Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Er i gang med å prøve på nr. 2 vi også. Har en liten go jente som blir 2 i september. Er 32 år og bor utenfor Bergen. Vi er i 1 pp og jeg har IKM idag... testet negativt igår, men har ikke fått TR enda. Håper .... men må sikkert smøre oss med litt mer tolmodighet (o:
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Så spennende Kladden! Vi må få høre hvordan det går! :-)
Mammalucia Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hei du, Jeg hadde fått beskjed fra sykehuset at jeg ikke kunne få barn, pga av kraftig forstyrrelse i hormonsystemet, og hadde sannsynligvis ikke eggløsning i det hele tatt. Dette var i 1999. Jeg hadde Jeg var gift med min eksmann på det tispunktet, og han hadde fått beskjed om at alt var i orden hos han. Etter den verste skuffelsesperioden, prøvde jeg å innfinne meg med situasjonen. La på meg et skall og prøvde å overbevise meg selv om fordelene ved å ikke ha barn. Utrolig hvordan psyken arbeider i ymse situasjoner. Jeg ville ikke være med på prøverør. Klamret meg fast på å adoptere i stedet, hvis det var eneste mulighet. Så traff jeg min nåværende elskede... og skal si det ble stor ståhei da vi to mnd, etter vi ble et par, åpenbarte to blå streker på Clearblue testen. Gråt og lo om hverandre, og selvfølgelig med en dråpe skrekk iblandet. Vi var jo så ferske som par. Men samtidig har vi vært bestevenner i mange år, så vi var trygge på hevrandre, og trygge på at dette ville vi :-)) Nå er vi gift, og har verdens skjønneste tulle på snart to år. Livet kunne ikke vært bedre. Verdens deiligste og snilleste mann, og den nydeligste tulle man kan tenke seg ;o) Nå spørs det da... Kanskje vil nr 2 sitte før vi aner det. Kanskje vil den ikke sitte i det hele tatt. Det vet vi ikke. Men nå er jeg veldig regelmessig i syklusen, og TR kommer etter klokka. Slik var det ikke tidligere. Da kunne jeg ha besøk av TR hver tredje, fjerde eller femte mnd... Vi håper håper håper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå