Modesty Blaise Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke se noe innlegg fra deg her siden du skulle teste? Har tanta holdt seg borte? Er du gravid? *Fryktelig spent*
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Se under "over IKM" tråden til Dolly Duck.
skifer Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja ser du under ikm tråden til dolly får du hele føljetongen ,men kort fortalt fikk jeg positiv test dagen etter ikm med påfølgende tantebesøk et par dager etter der igjen. Tanta har reist igjen nå,og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg føler om prøving fremover..blanda følser kan man si. Klem Skifer
Dolly Duck Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes dette er så fryktelig leit skifer. Det er noen man føler så mye for, og du er en slik for meg. Skulle virkelig ønske du snart lykkes!! Ønsker deg lykke til uansett hva du velger å gjøre. Jeg synes dette er ganske enkelt urettferdig!! Stor trøsteklem og varme tanker til deg!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Nei og nei skifer... Dette var virkelig trist,og det hadde gått meg hus forbi. Nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne,skulle ikke gå sånn nå. Håper det går greit med deg kjære skifer. Klem fra
Modesty Blaise Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Nei faens møkkatante Skifer. Dette var trist. Var sikker på at juni skulle være din måned jeg. Oh shit. Har jo vært på reise tors-sønd og fikk ikke med meg dette. Sender deg en klem og sprøyter inn litt nytt mot til deg for å fortsette jakten.
evigoptimist Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At det går an........ Huff, at du skulle være så uheldig igjen skifer! Verden er urettferdig! ))))))trøsteklemmer(((((((
mamamimmi Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Kjaere Skifer, Veldig triste nyheter. Vil ikke mase, men har du fått testet deg for antistoffer (antifosfolipid bl.a) og koagulasjonsstatus? Jeg husker ikke hvis du allarede har det. Det er ikke nok med vanlig fertilitetsutredning; hormoner o.s.v, Du blir jo ganske lett gravid, men så fester det ikke. Jeg har lest om flere som fått hjelp av dette. Ikke gi deg. Stor klem,
G.I.H Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Hei...Det var då pokkers til greier, temmelig utgjort spør du meg. Den tanta veit jammen meg kordan man kan få folk i kjelleren. Ikkje di deg skifer, før eller seinare så slår du knockout på den dama...
atpåklatt08? Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 så leit å høre skifer-var sikkert på at det var din tur nå. skjønner godt at du har blandede følelser med videre prøving lykke til uansett klem
Beth Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Så leit, Skifer! Håper du er ute av kjellaren igjen snart. Eg veit akkurat kor tøft du har det. Klem frå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå