~sjiraff~ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Snuppa har varmeutslett... Men har ikke bilder av det. Men det er tusenvis av små nupper tett i tett i tett.
Mille** Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Har ikke bilder, men det er nupper, ofte mer der hud møter hud, eller under bleien f.eks.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Ja, massevis - og ikke klør de eller noe - så jeg regna med at det er varmeutslett, men hun er over fire og det er ikke i hudfolder, det er hele magen og ryggen - derfor jeg er litt usikker.
~sjiraff~ Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Snuppa mi har heller ikke i hudfolder. Det er rygg og mage som gjelder her også... Kommer da det er varmt og hun har klær på seg, blir bedre da hun går uten klær.
Chevy mamman til Brage Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Her i huset er det mest kommet på ryggen og magen. Små røde prikker/nupper. De går bort f.eks over natta når han er kjølt ned igjen. Klør ikke.
Mille** Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Snupp har også mest på rygg og mage, men enda fler rundt armhulene.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Takk for alle svar, da slår vi oss til ro med det. Kanskje hun får bli nudist...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 minsten i huset her har fått prikker på magen endel ganger siste dagene når det har vært varmt, og av erfaring med søstra, så regner meg med det er slikt man får av at man blir varm og klam under klær e.l... Virker glad å fornøyd allikevel og ikke ser det ut til å klø noe, så regner med det ikke er plagsomt hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå