Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen her som har slitt med tett nese gjennom svangerskapet? Jeg har vært syk (forkjølet/streptokokker/bihulebetennelse(MANGE ganger!) i løpet av den korte tiden jeg nå har gått gravid (er 8+3 i dag). Og det jeg lurer på nå er om noen har lignende erfaringer, og om noen kan si om dette er noe som vil vare hele svangerskapet? Jeg håper virkelig ikke det - for på toppen av ekstrem trøtthet OG hormonsvingninger er det ikke bra å gå mer eller mindre syk hele tiden; blir jo til at jeg bare synes synd i meg selv; småsutrer og griner og ikke orker en damn shit. Er tiltak å gå på jobb også, men vil ikke sykemelde meg.. Jobber i barnehage, og må helt sikkert ut på tidlig sykemelding uansett på grunn av ryggen (rundt 7mnd. eller noe..) og synes det er for ille å være borte masse i begynnelsen av svangerskapet også. Off, ble sytete dette her...sorry, men kjenner meg så kjørt (nettopp fått bihulebetennelse igjen - nøyaktig én uke siden sist runde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå