Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er 12+4 i dag og har veldig få symptomer,ofte på do og trett er det eneste,så blir jeg svimmel pga varmen. Vet jo at symptomene avtar etterhvert,så sikkert ingen grunn til bekymring,men er jo vant til å kjenne etter disse symptomene og lure på om det skal være slik.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har termin 22.12... 12+3:)Er veldig trøtt og har lite energi og mye svimmel...Har ikke hatt andre symtomer siden uke 8...Men var på tidlig ulralyd da jeg var 10+5 og alt var bra:) Så trenger nok ikke bekymre dg:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 jeg er også 12+4 i dag, og akkurat som det har jeg få symptomer.. Har hatt det hele veien, eneste jeg merker er at jeg må oftere på do enn vanlig, og at det stikker litt i magen innimellom.. så er jeg også veldig trøtt men ikke noe mer.. verken ømme pupper eller kvalme har jeg hatt.. begynner nesten å lure på om det er noe liv inni der, men alle sier jeg bare skal slappe av og være glad jeg er i så fin form, og det er jeg =)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Hei solstrålen! Slenger meg med deg jeg..puppene er ikke ømme lenger, ikke no' kvalme, kanskje en smule trøtt? Ellers ville jeg faktisk hatt tilbake symptomene..det ga liksom litt mer følelsen av å faktisk være gravid...føler meg absolutt ikke gravid nå
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 helt enig med deg,vi er jo så vant til å kjenne etter disse symptomene og når de uteblir får vi jo litt panikk,var på UL da jeg var 12+1,og skal nå på torsdag pga at jeg har epilepsi,så det blir nok lettere å slappe av etter den. Nei vi bør nok ikke klage vi får nok sikkert flere plager etterhvert.
shinee Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 hei:)er 12+6,er ikke så trøtt å sliten lengre,men har fortsatt litt ømme pupper å litt kvalme!!tisser også litt mindre enn tidliere:)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 hum..har du forresten fått flyttet terminen din, solstrålen?? Kanskje forståelig nok siden du har vært på ul...gleder meg til å få sett mirakelet jeg også
Teltpluggen Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Selv har jeg masse symptomer enda (12+2), men vet om mange som nesten ikke har i det hele tatt lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå