RundLurt? Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 nei,nei,nei,nei,nei,nei NNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII FOR FAAN..=0)
ragna Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 heregud, må jei forklare allt her i kvell eler?? BARE olena!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hva da, Olena? Skjønner aldri spm. dine jeg Råddårræva..... Tror du er litt for komplisert for meg....
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Bare Olena....da blir jej jo shizofræn å mister mej selv, nej Ræva må være med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå