Tigermor. Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Et digert glass med masse knust is med iskald appelsinjuice over ..................................rart siden jeg egentlig ikke liker appelsinjuice =)
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk også en sann "må ha" på appelsinjuice. Kjøpte en kartong, og spyttet det ut igjen..... Var ikke like godt som jeg i et øyeblikk innbilte meg *hihi* Jeg har isbit maskin. Kan sende over et glass eller to jeg
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg liker heller ikke appelsinjuice noe særlig, men *fristefriste* jeg har akkurat spylt nedpå et glass med appelsinjuice og isbiter.. Det eneste som fristet i kjøleskapet. Forstå det den som vil
Tigermor. Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Å ja ano`num, send meg masse isbiter =) Skal kjøpe juice i morgen å se om det smaker like godt som jeg innbiller meg...har fryst ned 3 brett med isbiter nå. Har fryst ned icetea i terninger også...fikk litt dilla på det også, men selvfølgelig hadde vi jo ocetea i huset og da frister det jo ikke like mye...rare rare gravidlyster =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå