tonebf Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 nå kom hun med fryser til meg, forskudd på bursdagsgave... har ikke bursdag før om en mnd men jeg var i sverige for litt siden og måtte legge en del mat i fryseren hennes så da tenkte hun kjøpe en til meg også fikk jeg frysevarer for 500kr =)) hva skulle jeg gjort uten mamma
mai mammaen til to Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 så kjekt da.. men verdens beste mamma må jeg nok si at jeg har.. thihi.. hun har tatt seg fri en del mnd fra jobben for å passe lille gullet vårt siden vi ikke har barehageplass før til høsten..
tonebf Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 mange snille mødre.... hva skulle man gjort uten =)
2barns mor Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 De fleste av oss har nok VERDENS BESTE MAMMA! Aner ikke hva jeg skulle gjort uten min.... i min ungdomstid med relativ stram økonomi, fikk jeg både penger og mat. Nå som jeg selv har fast jobb og familie, stiller hun opp på alle tenkelige måter. Barnevakt hvis det er behov, er med barna på ting, ber oss på middag, kjøper gaver både til oss og barna osv osv......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå