Gå til innhold

Så ble jeg kvalm...


k@ra

Anbefalte innlegg

Har hatt noen supre uker som gravid nå og håpte kanskje jeg ville slippe unna kvalmen denne gangen. Sist var jeg dårlig fra uke 7 til 14. På torsdag kom kvalmen, akkurat som å slå på en bryter....skal ikke klage egentlig for er superlykkelig for å være gravid, men dette er hardt...puuh. Er det andre som har det sånn? Skal på 1.kontroll i morgen, og vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tenkte kanskje jeg var 7 uker nå pga kvalmen. Takk for at du orket å lese;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, har ikke merket noe til nå, men er litt kvalm idag:( kanskje d d går over og er tilfeldig! vi får se, overlever vel dette også;)

ser du skal på første kontroll idag, har ikke fått time før i august selv er vel 5+2 nå synes dette er lenge til så skal ringe jordmor tenkte jeg. Noen spes grunn til at du fikk time så tili (trenger ikke svare er bare nysgjerrig)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mas;) Jeg er ca 7 uker og spurte om jeg var tidlig på kontroll (i går). Da sa legen at det var jeg ikke i det hele tatt for hvor jeg bor følger de de gamle retningslinjene i svangerskapsomsorgen for han sa de nye ikke var helt klar ennå. Så jeg kunne få komme en gang i måneden nå i begynnelsen og så øker det jo på etterhvert. Jeg syntes det var godt. Kjente litt lite liv forrige svangerskap så synes det er greit å gå til kontroll litt ofte. Fikk forresten termin (etter siste mens) 21.jan (!!), men både jeg og han vet at det nok ikke stemmer pga laaange sykluser og at det blir månedskiftet i stedet. Må vel kanskje bytte klubb. Det ble masse å lese. Lykke til! Du må selv føle for når du vil til kontroll;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei [email protected] var kvalm eit par dager før testen slo ut positivt, men i går kom dei etterlengta strekane..Sist gjekk eg kvalm til veke 12-13, håper det går bedre no når det er sommer, kanskje eg får litt meir energi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg er kjempe kvalm!!! Ble sykemeldt i 2 uker i dag, så dette blir nok en slitsom tid... ligger forann do skåla støtt og stadig, men skal ikke klage:) Er jo en liten prins eller prinesesse i magen min så det er det verdt:0) Er 6+1 i dag og termin er 13.februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre det er andre som er kvalme. Neida bare tuller;) Var gravid akkurat samme årstid sist også og elendig til ca uke 14. Er litt kortere på vei nå så får litt tidligere ferie (lærer) allerede på torsdag. Kvalmen har forsåvidt bare økt på (uff), men håper den gir seg til vi skal på ferie. Guttungen blir lett bilsyk så hadde jo vært en fordel om jeg var bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...