Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må ingen unge tisse når vi går fra barnehagen, men når vi har tatt av oss alle klærne og sandalene og pakka oss ut på stranda, DA må ungen tisse og sandaler på og mors klær (mor går ikke frivillig tur i bikini) på og veska med alt må med og vi må gå lang tur opp til skogen?

Hvorfor må ingen unge bæsje når de tisser, så vi kunne gått rett til dass, som forsåvidt er lenger enn skauen men kortere enn skauen først og dass etterpå? Når vi har tatt av oss igjen etter tissetur, og spist litt og balansert på en trestamme og så er ute i vannet og alt er fredelig, DA må ungen bæsje og vi må inn og tørke og ta på alt og alle og ut og gå igjen.

Hvorfor sover ingen unge lenge i helga, men kvitrer seg inn fra før halv sju? Men mandag er det barnehagedag og da sover ungen til kvart på åtte og vi står i rushen og svetter.

Hvorfor sovner ungen kjapt alle andre dager enn mors aleinekveld, når mor hadde tenkt å faktisk ha fred og fri, men i stedet er ungen etter snart to timer fortsatt våken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tingenes iboende faenskap?

Kan du ta med Flisa neste gang?

Skrevet

Ja, iboende faenskap er lettere å tro på en djevler med horn og klover.

Klart Flisa kan bli med! Også mora hennes!

Skrevet

Takk skarru faen mei ha, det hørtes drithyggelig ut!!!

(Måtte bare skrive litt styggt, jeg hadde faktisk noe som bare måtte ut!)

Skrevet

Kjennes det bedre ut nå?:)

Det var veldig hyggelig, faktisk, og hun er max glad for at bare vi er hjemme, og koser vettet av seg med å ligge i senga mi og snakke med seg selv og velte rundt i vissheta om at i morra tidlig kan hun bare strekke ut en finger og klappe mamma på nesen (det er vekkeklokka her i huset). Men hvorfor, likevel...?

Skrevet

Fordi de er ekstremt uoppdragne vel!

Skrevet

Nei, antakelig fordi barn er de fødte anarkister og det er vårt behov for system som korrumperer dem. Men hva kan jeg gjøre med det, jeg kan jo bare skylde på mine foreldre som har ødelagt meg.

Skrevet

Ja et kan du spørre om, har ofte spurt meg detsamme. Men når du finner det ut, kan du vel være så snill å sende svaret til meg på mail.

Tru faktisk du har en forretningeside hvis du finner svaret på den!!!

Skrevet

Men nå har hun sovna, hjørnimellom på midten av dobbeltsenga uten dyne.. og er verdens nydeligste...

Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke. Men når jeg fatt i han der Murphy, skal jeg gi ham en rett høyre, og sparke ham der han kjenner det aller aller best.

-Mine sover også, endelig. -Regner med den første våkner igjen om en tre-fire timer, så jeg tar min svette skrott og skrotter meg i seng. I morgen er det ut-på-tur;-) -Skal rømme for en 60-årsdag. -Ikke min egen;-)

Skrevet

Min unge sover lenge om morgenen og er flink til å legge seg uansett. H*n er ikke stor nok til å ha tisse/bæsje problematikken enda;-p

Skrevet

Og hvorfor må alle i familien på do når det er MIN tur?

:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...