fleXibel Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 * Godteri * Mat * Drikke * Is * Film * Tv serie Meg: * Potetgull (med ost og løk) * Lever og blekksprut * Altfor sterk kaffe * Igloo (tror det var det den het.. hadde 2 ispinner og smakte blæh) * Hodet under vanne (liksom parodi av "hodet over vannet"..sovnet før den var ferdig) * Malcom i midten...kjedelig
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 * lakris * kokt fisk * cola * supermann isen... * Borat * Hotell Cæsar
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 -Likørsjokolade -Bortsett fra innlysende ting osm snegler, ål osv, så sliter jeg virkelig med løk -Omtrent all varm drikke, kaffe er verst, og endel spritholdige drikker -Smakte en tyrkisk pepper is for noen år siden, den var fæl! -De fleste romantisk komedier, svigermonster som jeg så sist uke var dirkete pinlig... - det meste av norske såpeserier og reality serier, sepsielt Big Brother og Hotel Cæcar, blir helt flau av å se på det de få gangene jeg prøvde...
2barns mor Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Godteri - går det egentlig an å ikke like all slags godteri? men MÅ jeg velge noe så blir det godteri med kokos (Bounty f.eks.) Mat- blodpølse! Drikke - ingefærøl! Is - colais.... Film - alt som har med s-fiction å gjøre! Tv serie - Glamour, I gode og onde dager osv... slike såper....
lenej :o) Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 ting med frukt å rosiner i. fiskesuppe med bain, og øyan oppi.. åsså sånn svineknok.. smothie! (æsj) karamell is fra isbiln the hour 24
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 * Godteri Troika * Mat Fisk * Drikke Kaffe * Is Krokan * Film alle eventyrfilmene * Tv serie malcom
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 * potetgull med ost og løk og rømmesmak * Kokt torsk og annen fisk og lever * vin, både rød og hvit * vet ikke helt... * Naboer (den norske). Har også sett svigermonster, enig med Alva at den ble pinlig... * hotell cæsar og en serie som jeg tror heter tredje klotet fra solen eller noe sånt. Og smallville og sånne serier.
snuppelure 74 Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 * flytende karmel (bl.a den sjokoladen som heter caramel) * Torskerogn * Cognac * Royal * kommer ikke på noen eksakt men kan ikke fordra shi-fi filmer * Hotell i særklasse
Twig Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 *Lakris *Froskelår *Cola/Kaffe *De veldig søøte *sublime.. dårligste hittil i år *glamour
Pittamitta Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 * Godteri Marsipan * Mat fisk,får ikål,sauekjøtt,hvalkjøtt osv * Drikke kaffe,sprit,øl, * Is first price vanilje is * Film husker aldrig hva filmer heter * Tv serie my name is earl
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Godteri: Potetgull med ost og løk Mat: Brunost/prim Drikke:Whiskey Is:Is er da aldri vondt! Film:Titanic Tvserie:Helene og gutta. Hehe, selv om jeg så på den da jeg var fjortis.
Monajenten Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Godteri - lakrisbåter og sopper Mat - Bogskinke og fisk Drikke - Rødvin Is - Sånn med banansmak Film - Simon Birch TV-serie - Glamour
lille je Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Lakrisbåter Oliven Whisky Is med banan Grudge 2 Horton-sagaen
Tibra Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Godteri - smash Mat - blod(!)pannekaker (for et grusomt konsept! bare fått det servert en gang heldigvis) Drikke - kaffekarsk Is - en saftis på 80-tallet som smakte hostesaft (kun i salg i veeeldig kort tid, forståelig nok..) Film - alle hysteriske amerikanske komedier Tv-serie - sunset beach (zzzzz)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå