Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 jeg skrev et innlegg i går ang stikking iskjeden, det fortsatte utover natten og har gått over til mer el mindre kraftige kynnere utover ettermiddagen i dag, av og til så ille at jeg ikke klarer å gå! jeg er i uke 35+2, gutten vår vart fødd i uke 36. kan dette vere et tegn? el er det bare sånn mot slutten?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Kanskje du bør ringe føden og høre, siden de er så ille at du ikke klarer å gå Ei venninne av meg, trodde hun bare hadde kynnere, da fødselen var igang da hun skulle ha sitt 3 barn. Men det var rier
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har det ikke så ille som du beskriver, men det er vanlig med disse stikningene når hodet til babyen kommer lengre ned i bekkenet og klemmer på nerver. Kjennes ut som om ungen stikker deg med strikkepinner?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 nei, ikke akkurat, men føler at det er no som har forandret seg de siste dagene.... mer nedpress, og denne stikkingen! kan jo godt vere at det er hodet som er festet, har en del murring hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå