6Ymamma Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Da har jenta vært til faren sin fra torsdag til i dag... Å han har tydeligvis ikke brukt solkrem...Eller dekt henne til på noen annen måte. Hun ser IKKE ut på ryggen. Hun har klødd seg til blods! Skikkelig ille=( Noen som har gode råd? Skal prøve alovera...Men andre tips? (Hun er 6år)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg syns det er godt å få ligge med kalde, fuktige kluter på det brente området, men kan jo kun brukes for de som klarer å sitte i ro i mer enn et par minutter av gangen ) Utover det har jeg ikke andre tips enn aloe vera, MYE aloe vera.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Aloe Vera og en telefon til far... Hydrokortison skal også være bra...
Yo&La+spire Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Alovera (tjukt lag, spess over natta) og dekk henne til! Er vel ikke så mye mer du kan gjøre nåe skaden er sjedd...snakk med faren, så det ikke skjer igjen!
6Ymamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Ja.....Faren sier at han har hatt på henne solkrem hele helga... Men det har jeg mine tvil om...Hun ser grusom ut...Hun har store dype sår... Av og til (eller ganske ofte, når jeg tenker meg litt om...) så lurer jeg på hva ørene hans henger fast i...
6Ymamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Tviler på at det hjelper å snakke med han..Han innrømmer det jo ikke nå en gang... Skylder på barnehagen faktisk, at det skjedde etter at de badet der forrige torsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå