Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere i varmen da?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja mye man kan lure på... :-)

Syns jeg kan dusje hele tida nå jeg. Våkner om morgenen helt gjennomvåt av svette så da må jeg dusje. Midt på dagen er det godt med en dusj igjen og så må jeg jo dusje før jeg legger meg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer en gang for dagen eg;)

Misunner ikke dere som e så plaget med varmen, slik var eg med første jenten også, men av en eller annen heldig grunn så har eg sluppet unna denne gangen:) Sitter faktisk å fryser på bena nå:P

Skrevet

Jeg er ikke så gravid som deg (sjekket termindatoen din), så varmen plager meg ikke sååå mye. Dusjer morgen og kveld da.

Skrevet

når det er mye sol ute og eg har ligget å solet meg så dusjer eg to ganger om dagen.

1 gang om mornigen og en gang om kvelden for å få fekk all solkremen:)

vis ikke så er det normalt for meg å dusje 1 gang om dagen, av og til legger eg meg i badekaret på kvelden. (dusjer etter badekaret)

Skrevet

Jeg prøver å ikke dusje så ofte. Ødelegger jo normalfloaren og gjør det hele værre på sikt da. Til mer en dusjer til værre blir det.

Er ikke så langt på vei jeg da. Men de siste ukene sist rant det hele tiden. Det å dusje var en nytelse.

Men slik var det etter fødselen også. Følte meg aldri ren. Melken stod jo før jeg rakk å få tørket meg og hatt på bh`en som holdt igjen.

Skrevet

Men det er vel ikke så ille når jeg ikke bruker såpe ved hver dusj?? Vannet i seg selv gjør vel ikke så stor skade?? Eller?

Vanligvis dusjer jeg en gang om dagen. Så det er bare akkurat nå jeg dusjer to-tre ganger for dag altså... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...