Gå til innhold

Noen av barna som har begynt å gå enda?


Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Min lille jente går 5-6 skritt uten støtte før hun stuper i armene til en av oss som står foran henne:) Får se da når hun slipper seg skikkelig:) Når hun glemmer seg bort, går hun plutselig noen skritt ekstra. Syns det er kjempemoro å gå fra den ene til den andre, og tilbake igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi er også rundet 11 mnd og løper. Vet ikke hvor morro jeg synes det er du... Hun er overalt og ingensteder. Det virker som om det skjedde noe mentalt da hun begynte å gå (var 10 mnd og 8 dager) og selv om hun har krabbet siden hun var 6 mnd og kom seg godt frem, er det først nå at tempet har blitt forykende. Hun hater nå dypt og inderlig å sitte i tripp trapp, bilstol, vogn, ja alt som gjør at hun ikke kan utforske på egenhånd. Dessuten kan hun ikke for sitt bare liv forstå at andre babyer på samme alder ikke kan løpe rundt med henne og hun prøver desperat å løfte dem opp på bena, noe som ikke blir like godt mottatt av alle... Nei, hun kunne godt ha drøyd det noen mnd for min del, men er ikke stort å gjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varg er født 3juli, og han gikk en uke før han ble 10mnd, her gikk det unna gitt..! men kjempegøy da! er så stolt av gullet mitt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille knøtt åler seg enda han. Ikke tegn til hverken krabbing eller gåing. Men han kommer seg lynraskt rundt likevel. Han reiser seg og står, og setter seg kontrollert ned igjen, men har ikke egentlig begynt å gå rundt mens han holder seg fast heller. Men han begynner å bli god på klatring. Kommer seg helt fint opp og ned trappa ut, hehe.

 

Når jeg ser på føttene hans skjønner jeg jo at han ikke er klar. De er bittesmå med tykke "puter" på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...