mai mammaen til to Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 oki. men hva det er alle er så nysgjerrige på da?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 om hun har fått vite hvor langt hun er på vei.... er ikke sikker selv,men har kjent spark allerede og magen begynner å synes godt...
2 Hærligheter! Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Hvor lang ho e på vei,og ev hvor mange..hihi---
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 heisann..koselig at du spør..nei JM var veldig usikker selv, hun bestilte en time til UL for meg..så da må jeg vente enda lengre
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2007 Men alt virket greit iallefall?
..idyll Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Du forventet vel ikke at JM skulle trylle fram info om hvor langt du er kommet? Når du er så usikker på siste mens er det jo umulig for henne å vite! Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du er skuffet for dette. Gratulerer med barn i magen
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Ja det virket slik...Hun lyttet etter hjertelyden, men kunne ikke høre noe, men hun sa at hvis jeg ikke var så langt på vei, kunne det være vanskelig å høre. Hun trodde ikke jeg var kommet så langt som uke 20 hvertfall. Hun kjente også på magen, men ble ikke noe klokere av det gitt. Hun skulle bestille Ul asap til meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå