Gå til innhold

Mamma25 + vakker sønn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på

Skrevet

er og nysgjerrig...

Skrevet

hva hun skulle i dag egentlig?

Skrevet

Til jordmor....

Skrevet

oki. men hva det er alle er så nysgjerrige på da?

Skrevet

om hun har fått vite hvor langt hun er på vei....

er ikke sikker selv,men har kjent spark allerede og magen begynner å synes godt...

Skrevet

Hvor lang ho e på vei,og ev hvor mange..hihi---

Skrevet

Og opp igjen :))

Skrevet

heisann..koselig at du spør..nei JM var veldig usikker selv, hun bestilte en time til UL for meg..så da må jeg vente enda lengre :(

Skrevet

Men alt virket greit iallefall?

Skrevet

Du forventet vel ikke at JM skulle trylle fram info om hvor langt du er kommet? Når du er så usikker på siste mens er det jo umulig for henne å vite! Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du er skuffet for dette.

 

Gratulerer med barn i magen :)

Skrevet

Ja det virket slik...Hun lyttet etter hjertelyden, men kunne ikke høre noe, men hun sa at hvis jeg ikke var så langt på vei, kunne det være vanskelig å høre. Hun trodde ikke jeg var kommet så langt som uke 20 hvertfall. Hun kjente også på magen, men ble ikke noe klokere av det gitt. Hun skulle bestille Ul asap til meg hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...