Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Svalbard......og så vil jeg flytte fra Nord-Norge nååååååå!!!!!!
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Nord i landet... Eller Oslo. Trives akkurat her eg e nå
hit og dit Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Eg kunne ikkje budd nåken plass som ikkje har sjøutsikt. Aller helst vil eg ha sjøen som næraste nabo. Ellers så har sikkert heile kystnorge mange fine plassar til meg og mine.
Tussa og Sofie Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 I Østfold eller Rogaland.....Mest fordi jeg sliter med å høre dialekten...men masse fine plasser begge steder. Trives veldig godt akkurat her jeg bor!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 -i oslo, alt for stort for meg=) -i bergen, alt for mye regn=)
Teltpluggen Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Uren luren himmelturen, steinrøys, steinrøys, sveltihel:P Der kunne jeg aldri bodd:P Ellers, veldig øde steder.. Kan ikke bo et sted der det er langt til nærmeste nabo, for da blir jeg litt småredd når jeg er alene hjemme:P
Patetica fåkksi Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, ninjareka, da hadde du ikke likt aa bo her jeg bor, (i Spania) paa toppen av et lite fjell, 6 km grusvei fra naermeste vei med et par biler.. Bare masse masse oliventraer og mandeltraer og hester og rever og kaniner og andre morsomme dyr rundt oss. Jeg elsker det!!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jeg ville aldri bodd i nord-norge.
Tulletutta Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Ja,men marthe da, du kan jo komme ut å bo med meg på G...O he he vil ikkje skrive kor.. bor jo ikkje der lengre men men.. Det er da øde mangen plasser på bømlo du bor jo liksom ikkje midt i tettpakk strøk ha ha.. liker meg her eg e no eg..
Teltpluggen Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Greit nok det cathy, men jeg bor ikke MIDT i en øde skog heller! Er liksom det som skremmer meg litt.. Bo midt i en øde skog liksom... Bor ikke akkuratt på et øde stedd heller da,9 masse familie rundt oss og greier her:P
prebs Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Jeg vil ikke bo i Oppland og Hedmark. Jeg vil bo i et kystfylke! (Og gjør det...)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 indre ett -eller- annet der det bare er skog, og ikke noe hav. men eeeelsker å bo i tromsø, skjønner ikke dem som sier at de hvertfall aldri ville bodd i nord-norge;)
babygullz <3 vilde Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 nord-norge... bor der nå,men skal heldigvis flytte!aldri mer tilbake hit til kalde nord! ville heller aldri bodd på toten
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #18 Skrevet 12. juni 2007 knis...godt vi er forskjellige;) liker temperaturen her. slipper ekle, svette mennesker. (siden det sjelden er mer enn ti grader her, liksom;))
-me litn bolle i magen- Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 jeg ville aldri ha bodd i Oslo.... Troms og Finnmark derimot, er perfekt.=)
EnLitenPrins Skrevet 12. juni 2007 #21 Skrevet 12. juni 2007 Nord norge tror jeg hehe...Eller en super bygdisplass midt inni landet
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Ville aldri bodd andre plasser en Sør Norge langs kysten:) Må bo med sjøen og ikke i nordnorge hvor det er så kaldt....Ville aller helst bodd i Et varmt land:)
Bambi på slankern Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 i oslo, nordnoge, og innafjells....
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #24 Skrevet 13. juni 2007 Nord-Norge er supert de gangene vi har fine sommre(tro meg,det skjer faktisk!),også på vinteren er det deilig! Helt mørkt,nordlys,kaldt... Men vinetern blir litt vel lang,det skal jeg innrømme. Er selv flykta til østlandet,og trives godt. Må bo ved kysten ihvertfall,uansett hvor det er henne i landet,klaustrofobisk innland med innsjøer(jeg hater å bade i ferskvann!) er ikke min greie! Vestlandet frister vel minst for min del,for mye regn og skitvær!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #25 Skrevet 13. juni 2007 Slik opplever jeg det: Bor i Nord-Norge, og her ville jeg ikke bodd om jeg kunne velge. Skal flytte til Østlandet om et år. Og det skal bli deilig! Hater sne og lange, kalde vintre. Og så er kommunikasjonsmåtene helt på trynet her, dårlig kollektivtilbud (les busser). Dyrt å reise herfra. Dårlig utvalg av grønnsaker ol. som mange ganger er råtne når de endelig har greid å få dem transportert opp hit ;( Nei, er født og oppvokst i denne landsdelen. Og jeg trives ikke. Det eneste jeg liker her er de lyse sommernetterne (dessverre er de sjeldent særlig varme), og mørketida før jul. Samt familie. Lever og ånder nå for å flytte! Og tror derimot at for min del, så vil jeg mye bedre kunne beundre landsdelen utenfra. Men å bo her....nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå