Gå til innhold

har dere hvert på første kontroll??


alex83

Anbefalte innlegg

hei. lurer litt på hvordan dette foregår, drar dere til legen først på vanlig time så henviser legen deg??? noen som har jordmor, hvordan skaffe seg dette??? huff vet liksom ikke helt hvor man skal begynne.. la inn et lignenede innleg på 1 tri, så unskyld maset;) får ikke lege time før i august er 5+1 nå å synes dette er lenge å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ringte og sa jeg var gravid og fikk da time noen uker frem, altså i morgen. Tror jeg er 6 eller 7 uker på vei. Leser at det er mange som går veldig mye senere første gang, men jeg klarer ikke å vente så lenge og de på legekontoret forventer heller ikke at man skal vente til uke 12 eller noe sånn. Høres ut som om det er lenge å vente for deg ja. Jeg ville ringt jordmor. Hun får du vite om enten via helsestasjon eller du kan spørre de på legekontoret kanskje. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, skal levere urinprøve å konstantere graviditeten imorgen men det er jo bare på labben uten lege time. skal mase litt når jeg er der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ringe det sykehuset du skal føde på.. ta kontakt med føden å få deg en time til jordmor, si at du er bekymret, så får du deg nokk en rask time der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...