Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hører bare de samma spørsmålene HELE tiden... "Er graviditeten planlagt"... Uansett hvem det er, så spør alle om det samme... Uff, synes liksom det er så personlig et spørsmål jeg da, så vet jo ikke hva jeg skal svare. Blir jo helt paff... Synes at det er så rart at alle plutselig skal bry seg om meg nå, noe som ikke noen har gjort før... Tror de at gravide er allemannseie eller noe? Ellers så er det jo bare koselig at folk bryr seg, men synes folk er litt trangsynte hvis de bare spør om det var planlagt bare fordi jeg er 20 år liksom... =) Føler liksom at jeg ikke kan glede meg over graviditeten...
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Slik var det med meg når vi fikk førstemann også (var 21 år), til slutt svarte jeg bare "synes du at du har noe mde det?" og da ble det stille ;-)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Vet hva du mener... har ikke fått det spørsmålet, men det er to stykker som har spurt meg om jeg er sammen med barnefaren....
spirenr 2 er gutt! Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Tidligere var det en tråd om akkurat dette, og jeg er overrasket over hvor mange som får slike spørsmål. Jeg skjønner ikke hvorfor folk spør om barnet er planlagt. Hva er poenget med det? Jeg opplever det som et direkte frekt spørsmål. Barnet er unnfanget - end of story! Jeg har aldri fått dette spørsmålet. Hadde noen spurt meg ville jeg blitt lang i maska. Selv ikke familien spør om dette. Jeg har altså ingen råd å gi deg desverre Lalla&Lykkeliten. Hva med å spør tilbake hva poenget med spørsmålet er, eller om de synes de har noe med hvorvidt barnet ditt er planlagt eller ikke. La ikke andre ødelegge gleden din med å være gravid. Gled deg over underet i magen din
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Takk for svar... er bare så følsom for tiden, så hadde vel ikke trengt å bli lei meg for dette men... blir det likevel. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå