Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Uke 8-9, etter uke 10 slet jeg skikkelig med å skjule den!
mammamammamammamor Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 er i uke 8 etter bim men 7 etter babyverden. eg ser ikke mage. men eg såg mage tidlig sist gang
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 hehe kjøpte mammabukse når jeg var 13 uker på vei
maylinds Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Veldig tidlig!! Venter nr 3 og er i uke 8. Magen er allerede kommet, iallefall en liten kul. Har ikke fortalt det til min mamma engang. Tenkte å vente en måneds tid, men det tror jeg ikke går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå