Gå til innhold

Ungehyl, høy voksenprating og tenners gnissel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på et boligfelt med campingplassavstand mellom husene og har fått nye naboer. De flyttet inn for to uker siden og har allerede innkassert 2 klager fra andre beboere....

Naboens datter (4 år) + 3 venner skriker og bærer seg på trampolina, mens mor og venneparet heier på de søte små. Hyggelig det.....

Men det går da an å moderere seg litt?

Jeg pleier å legge dattern på snart 3 år en gang pr. kveld, men i dag har jeg lagt henne 3 ganger.....

Bør jeg ha litt forståelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt om det er det som er hverdagen ja ! Ville nok sagt fra på en pen måte.

Her hadde en av naboene fest på lørdag kveld, og alle satt ute og sang SMOKIE for fulle mugger. Skikkelig allsang med cd spilleren i bakgrunnen. Grøss og gru. Godt DET ikke er hver kveld.

Skrevet

nja... Skeptisk... Jeg ville nok ha regna med litt støy når om jeg bodde i byggefelt...

Selv bor jeg på landet og er svært lite plaga av naboen. Bare mannen min som støyer nå, han klipper plenen...

Skrevet

.Martinmamma - vi venter nr 2

Den nye naboen hadde 2 fester i helgen og fikk en klage på hver av dagene...

Bra det bare er helg en gang i uken:o)

Skrevet

Vel, det er jo det man kan forvente når man bor i et sånt boligfelt. Bor sånn selv, og synes ikke at man kan reagere på sånt så tidlig på kvelden. Men drøyer det til både 22 og 23 så er det lov å si noe. Vi bodde enda tettere før, og de nærmeste naboene pleide ikke legge barna sine før rundt 22-23 på kvelden selv om de var under 5 år, og da ble de jo litt leven på kvelden. Kjipt, men lite å få gjort noe med.....

Skrevet

Vel. Jeg er av den mening at har man planer om å bråke, så bosetter man seg på landet eller langt uti skauen. Bosetter man seg tettbebygd, bør man kunne ta hensyn. Sier seg selv, egentlig. Selv om mange liker å påstå det motsatte. Særlig de som bråker selv. Har noe erfaring med dette, se:)

Skrevet

Prekæs...

Kan dette ha noe med alderen vår å gjøre? At vi forventer det samme av andre som vi forventer av oss selv...

(Ikke noe styggt om alderen til dere andre i denne tråden altså:o))

Takk for svar!

Skrevet

Sikkert. Gamle og (nese)vise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...