Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Holder det å sende kopi av lønnslipp og kopie av helsekortet?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal sende nå i løpe av de neste dagene, er i uke 33. Sender med kopi av lønnslipp, bekreftelse på termin (fått av jordmor). Tror ikke jeg sender med kopi av helsekort for gravide.
MathildeC Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg sendte for noen uker siden, er nå i uke 35. Sendte selve søknadspapirene (printes ut på Nav.no) samt bekreftelse på termin fra lege samt lønnsslipp for meg og for samboer. Arbeidsgiver sender også inn informasjon separat.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Kan jeg sende inn den lønnslippen jeg får fra trygdekontoret i stedet for arb.giver? Og helseskortet bekrefter vel også terminen. Har ikke fått slikt brev fra lege/jordmor jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har fått "lønnsslipp" fra nav da jeg har vært sykmeldt lenge, men jeg måtte sende inn lønnslipper fra arbeidsgiver. Fikk beskjed om at de ikke trengte den fra nav, den har de jo på dataen selv. Du må be om å få en bekreftelse på termin av lege eller jm spm du sender inn med papirene.
MathildeC Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tror ikke du trenger å sende inn egen bekreftelse fra lege, det holder om du bruker den infoen du får på ultralyden. Men jordmor på ultralyd sa at du da også gir fra deg annen informasjon om barnet som NAV strengt tatt ikke trenger. Men vet ikke om helsekortet er nok i seg selv - men skulle jo tro det (folk forfalsker vel ikke termindatoen.....)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 hvorfor holder det ikke med lønnslippen fra NAV? Jeg har vært sykemeldt siden tidlig i oktober og lønnslippen jeg har fra arb.giver viser ikke min fulle lønn og har bare en siden jeg akuratt begynte på jobb igjen etter permisjon så har jeg faktisk ikke en riktig lønnslipp siden januar 2005. Må jeg sende inn den da? (ellers sendte jeg inn kopi av helsekortet sist tror jeg.. Kan ikke huske å ha fått noen bekreftelse fra legen på noen annen måte)
Ennah_85 Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg sendte inn da jeg var ca 29-30 uker på vei. Jeg sendte ikke med noen lønnslipper i det hele tatt. Sendte med den delen som arbeidsgiver har fylt ut, da, ang stillingsprosent og lønn. Sendte med kopi av helsekortet som dokumentasjon på termindato. Har fått brev tilbake om at permisjonen er innvilget
jentebabymom Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 hvordan kan de på nav regne ut hva du skal ha med en lønnslipp når de skal ta utgangspunkt i de beste 3 mnd av det siste halvåret.min lønn har variert mye på noen mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Hvis man har fastlønn så får man perm.penger utifra den. Sist gikk jeg opp i lønn (nesten 3 tusen i mnd) mnd før jeg gikk ut i permisjon og fikk perm. penger utifra det. De regnet ikke noe snitt på meg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå