lille_sol Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Har egentlig valgt Mendehlssons til inngang og Lohengrins til utgang...men er det vanlig (mer vanlig) å ha det motsatt? Jeg fikk det plutselig for meg, selv om jeg aldri har tenkt det før
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 vi skal gå inn til Ave Maria med Andrea Bochelli og ut skal vi ha Pachabels
SommerBris Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Vi har valgt motsatt.... Hva som er mest vanlig vet jeg ikke. Men hvis du hører på de, så syns jeg at (Lohengrin) "here comes the bride" som mange kaller den passer best til inngangsmasj .... Men det er min menig, velg det dere syns blir finest.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 vi har Mendehlsonn inn, og Bruremarsj fra brødr Førde til utgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå