Gå til innhold

Inngangs-/og utgangsmarsj??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig valgt Mendehlssons til inngang og Lohengrins til utgang...men er det vanlig (mer vanlig) å ha det motsatt? Jeg fikk det plutselig for meg, selv om jeg aldri har tenkt det før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal gå inn til Ave Maria med Andrea Bochelli og ut skal vi ha Pachabels

Skrevet

Vi har valgt motsatt....

Hva som er mest vanlig vet jeg ikke.

 

Men hvis du hører på de, så syns jeg at (Lohengrin) "here comes the bride" som mange kaller den passer best til inngangsmasj ....

 

Men det er min menig, velg det dere syns blir finest.

Skrevet

vi har Mendehlsonn inn, og Bruremarsj fra brødr Førde til utgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...