Gå til innhold

Prevensjon etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen på 6-ukers kontroll neste uke, og da må jeg vel begynne å tenke på prevensjon! Vet ikke hva jeg skal velge. Hadde spiral etter sist fødsel, men kommer ikke til å ha det igjen. Blødde som en gris! P-piller kan man jo ikke ta når man ammer, minipiller da så klart. Men med min husk så hehe.

Hva bruker dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter misslykket spiral og cerasetteforsøk.........har jeg endt opp med p-stav. Veldig fornøyd. ingen bivirkninger enda:)

Skrevet

Hoppe av i svingen fungerte ikke her hi hi =0) men ble ett flott resultet enda en jente i magen =0)

Skrevet

Skal definitivt ikke ha flere barn, så hoppe av i svingen blir det i allefall ikke hehe

Skrevet

Fødte selv for 9 dager siden,men har så smått tenkt på prevensjon jeg også.. Lurer litt på p-sprøyta jeg da.. Noen med erfaringer kanskje???

Skrevet

Jeg går nå på cerazette og har konstant blødning. Ringte legen idag for å bytte til p-sprøyta,men den var gått ut pga ben skjørhet.. Så da vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Hoppe av i svingen er uaktuelt for meg, en fødsel til skremmer vannet av meg..

Skrevet

Noen som har erfaring med p-plaster da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...