Yo&La+spire Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Er det mange som smører sine 3 mnd gamle bebiser med solkrem? Eg unngår det, fordi eg tror ikke huden har godt av det. Bruker KUN babyolje i badevannet og ellers smører eg ikke henne med noe, og vil helst unngå solkrem også så lenge som mulig. Det er ikke noe problem å ha henne i skyggen heller, men det er jo ikke til å unngå at hun får LITT sol på seg....(inn og ut av vogn, litt på beina når vi kjører, fra et skyggefelt til et annet) Eg prøver å snu vogna slik at den alltid er i skyggen og legger en gulpeklut over bena visst det blir for mye sol der, men det er som sagt vanskelig å unngå litt sol....Tenker også på at det er jo stråling i skyggen også, spess i nærheten av vann.... Spm er....Kan hun bli solbrent av dette? Er det noen som har opplevd av bebien har blitt solbrent? Eg skulle tro det går bra, men tenker likevel på at hun blir utsatt for stråling....Hun er jo mye ute....Hun er gyllen i huden siden pappan er fra sør-amerika og eg selv ble aldri brent da eg var barn....
hm hm Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Tror ikke akkurat solkrem uten kjemisk filter er skadelig. Babyline sin har vi brukt hele tiden, den er det kun fysisk filter i.
Yo&La+spire Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Men eg vil helst unngå det visst det er mulig.... *dytter for flere svar*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå