Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Ja vi skal gifte oss. =) Har snakket om det lenge. Og lekt med tanken på og ta det sammen med dåpen. Og nå idag har vi snakket med kirkekontoret og bestemt dato. Blir litt kort tid og planlegge allt på, men det skal sikkert gå kjempe greit. For vi skal ha det ganske lite med bare de nermeste. =) Hvordan står det til med deg? Allt bare bra? =)
Monajenten Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Oiii så spennende da, ikke minst superkjekt:) Det blir nok en minnerik dag, og tenk så kult for snuppa når hun blir stor, å vite at hun er døpt på mamma og pappas bryllupsdag:) Her går det no;) Snart ferdig med skolen, gleder meg:)
Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg tror det kommer bli en kjempe fin dag. =) Er litt morsomt at det er på michelle sin 6 mnds dag da. Ja det kan jeg tenke meg er deilig. Hva har du gått/går du for skole da?
Monajenten Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg går "bare" allmennfaglig påbygg, men med fødsel midt i året, og en jente utenom, skal det bli godt å være ferdig:) Er kjole og draktsyer fra før, men får ikke brukt utdannelsen, og derfor ville jeg ha studiekompetanse.
Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Aha. Greit med studiekompetanse ja. (har ikke det jeg, så jeg må vel snart begynne og lese jeg også tenker jeg) Kult at du er kjole og drakt syer =) Har du sydd noe fint? *nysgjerrig* Mamma skal sy min brudekjole. =) Så jeg får den akkuratt som jeg selv vil ha den.
Monajenten Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Oi så kjekt da, da blir du nok knallfornøyd! Så heldig du er som har en så snill mamma:) Jeg har sydd masse fint jeg, hehe;) Har ikke sydd så mye i det siste, men skal ta det opp igjen til sommeren. Har hatt nettbutikk med vesker før (lager kun én av hvert eksemplar) men var så stor etterspørsel at jeg klarte ikke å sy nok:-o Men har lyst å gjøre det igjen, først skal jeg sy opp ca. femti stk.
Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg håper det. Hun sydde ball kjole til søstra mi når hun tok studenten. Den var kjempe fin. Så jeg gleder meg til og få prøve kjolen når den blir ferdig. Ja det kan nok være greit og lage opp noen først ja. =) Hvordan vesker var det?
Monajenten Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Alt mulig forskjellig, men mest utpåbyn-vesker og sånn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå