Marolla Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hadde termin forrige mandag og føler ikke at jeg har kommet så mye lengre siden da. Syns alle som har termin etter meg har fått babyene sine. Det er så urettferdig. *sukk* Jeg er så lite motivert til å gå ennå ei uke. Det er så slitsomt å forberede seg til noe som man ikke vet når det kommer. Varmen er ikke så kjekk å ha heller, vannmengden i kroppen har jo eksplodert!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei Marolla. Jeg skjønner så sinsykt godt hvordan du har det!!!!!!! Føler meg akkurat som du skriver her.. Vet ikke om jeg har så mye trøst å komme med heller.... Jeg prøver å tenke at for hver dag er det en dag mindre... Er jo begrensa hvor lang tid det kan blir over, for hvis det ikke skjer noe setter de oss vel igang. Jeg har kommet dit at jeg prøver det meste.. sex er blitt sånn få igang fødselen "må gjøre" greie.. (mannen min er fornøyd da.. ) Det skal bli litt kjøligere i morgen da, så da blir det ikke så ulevelig. Leser stadig at mange føder før tiden jeg også, blir litt grønn av missunnelse ja.. tenker ofte hvorfor ikke jeg.. Men vi får vel ta det som det er, kommer nok et lite nydelig barn til oss snart også!!! Klem
Marolla Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Er ikke vant til å gå så mye hjemme, så jeg kjeder meg så innmari. Får trøste meg med at kynnerene har blitt mye sterkere siden i går, og i morgen får vi opp parabolen igjen. Har ikke sett på Tv siden jul. Har pusset opp et digert hus, så TV har ikke akkurat vært en prioritering. Hva har du gjort i dag da? Var sikker på at du lå på føden jeg nå. Finner litt trøst i at jeg ikke er alene med -7.. Men unner deg ikke å gå over mere heller.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde et lite psykisk sammenbrudd på fredag av å gå alene hjemme. Bilen til mannen min har gått istykker så jeg sitter her alene hver dag i varmen og han har jobba veldig mye. Så jeg klaga litt til mamma så har hun sagt til resten av slekta. Så jeg er bra ivaretatt om dagen. Mamma tok meg med på hytta på fredag og i helga var jo mannen min hjemme så vi var hos svigers på lørdag og ute å spiste på restaurant i går. I dag kom mormor og morfar på besøk. De var her til nærmere halv fem. Dagene går litt fortere når det skjer noe . Jeg blir gal av å sitte her alene i varmen. Er kjempe kjedelig. Orker ikke se tv heller for det er for varmt. Prøver å planlegge dagene litt jeg, for da klarer jeg å glemme ventinga litt når det skjer noe i allefall. I morgen er det ingen planer da, men skulle jo være litt mindre varmt så da går det jo kanskje ann å gå en tur eller noe.. Vi får se! Er egentlig et godt tips å prøve å lage noen planer så dagene går, skulle det skjer noe kommer man seg jo alltids på sykehuset. Hva gjør du for å få dagene til å gå da?? Jeg har ikke noe trøst i kynnere jeg da, for her er det nesten ikke noe. Så til tider er jeg litt redd for at han ikke skjønner at han skal ut... Vil jo gjerne at han kommer av seg selv, siden jeg har skjønt det er ikke er så gunstig å bli satt igang.men men.. må vel bare ta det som det kommer.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Sender fødestøv til både Marolla og ChriVil. Håper dere føder snart. Ikke lett å gå overtid - spesielt i denne varmen. Her er fødestøvet ********************************************************************************************************************* Lykke til begge to!
Marolla Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Har massert puppene mine i flere dager, og tror det har hjulpet litt. Kynnerene kliper mer tak i bekkenet. Mannen min er hjemmearbeidende, så jeg har jo selskap i han. Spiller mye kort og snakker sammen. Det er veldig koselig. Ellers så pakker jeg litt ut etter flytting og rydder litt ute i hagen.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Takker for fødestøvet... Håper det hjelper :-) Vi får krysse fingerne, åpne beina og håpe på det beste!!!! Godt mannen din er det å holder deg med selskap, hjelper jo litt med selskap!! Vi får satse på at seigpininga er over for vår del snart. Føler virkelig at det er vår tur nå!!! Tror vi har delt 1.plass på få baby lista..
Marolla Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2007 Jepp, og tirsdag den 12 juni hadde vært en perfekt dag!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Da går vi inn for det!! To små flotte velskapte barn i morgen!! Lykke til da!!!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk ;-)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Kanskje vi skal ringe føden med en gang å si fra at vi kommer så det ikke er noe tvil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå