Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattra mi er 1uke gammel og jeg har fortsatt vondt der nede, det sprenger og er ganske rart i magen og i lysken liksom, stingene er rare og jege r blitt ei bekjymret mor.. hehe..

er det andre som har hatt det slik så lenge??

oxo er jeg jo oxo redd for at barnet ikke skal få i seg nok veske eller fryse osv, men dette sier di vel godt i fra om..

og en siste ting.. puster babyene deres fort??

på forhånd takk for alle svar :)

hilsen Bekjymret mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..1 uke ja!

Jeg greide ikke sitte på 5 uker og kunne ikke gå langt på 7 uker, for da ble presset der nede for stort.

Lykke til

Skrevet

kjente det der nede en stund ja, men ikke så ille at jeg ikke kunne sitte, men var ømt å ekkelt. Ikke så rart siden hullet er lite å hodet er stort;)

Om den pustingen er jeg ikke sikker på, men synes å huske at vetle pustet fortere når han var nyfødt enn det han gjør nå.

Skrevet

Gratulerer med baby:))

Hvis babyen er 1 uke, så er vel ikke akkurat lenge siden fødselen:) Det er vanlig å ha vondt en god stund etter fødselen, opp til flere måneder! Hvis du plages veldig, kan du jo fremdeles ta kontakt med barsel, slik at de evt. kan ta en titt på deg. Hvis du ammer, så får nok barnet i seg nok væske. Fryse gjør den nok ikke i denne varmen, men du bor kanske ikke på øst- eller vestlandet? Er babyen varm mellom skulderbladene, så er den varm nok. Har den kalde hender kan det være en indikasjon på at den trenger mer klær eller et ekstra teppe.

Husker ikke om babyen min pustet fort, men husker at hun pustet ujevnt.

Lykke til videre

Skrevet

Hadde vondt i 3 uker jeg... MEn ble kraftig klippet. Resp. frekvensen på de små er hurtigere enn voksne ja. Men om du er redd ringer du legen din. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...