Gå til innhold

Merkur skinnsofa på Living...noe som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er kjempefin og nå er den på tilbud....Men lurer på om putene siger mye, altså blir flate....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det denne du mener? http://www.bohus.no/default.asp?page=110&product=3583&p3583_v=1.

Når jeg kjøpte denne så het den Merkur (kjøpte på bohus). Har bare hatt den ett halvt år, men den er ihvertfall like fin enda. Og vi sitter forholdsvis mye i sofaen......... Utrolig praktisk å bare kunne tørke av. Det er veldig god plass i den, og så er den veldig god å sitte i også.

Skrevet

Kom ikke inn på linken, måtte taste postnr mitt, men når det var gjort kom det opp en hjørnesofa som het Cuba...Den du mente?

Den som er i living reklamen er 3+2 seter...Får ikke opp kampanje avisen på www.living-norge.no :(

Skrevet

Vi har den som nå heter CUba(tidligere merkur) i 3+2, hvis du går inn igjen på linken og trykker neste eller hva det var, sp får du se den.

Skrevet

VI har hatt den isnart to år, og putene ser ikke ut til å ha sunket til nå ihvertfall.

Skrevet

Så bra :) Har sååååååå lyst på den, og må overbevise samboer. Et vennepar av oss har kjøpt skinnsofa og dems har begynt å synke etter bare noen mnd. og det er kjipt!

Skrevet

Hei, vi har to stk av Merkur 3-seter. Er kjempefornøyde! Praktis med barn og hund, og gode og sitte i :-)

Skrevet

Bra! :)

Er den veldig lav og sitte i? Samboer er 1.93 og jeg 1.55 så er ganske vanskelig å finne noe begge sitter godt i....Men sitter han godt og jeg liker utseende på sofaen så..... hihi

Skrevet

Jeg synes den er god å sitte i. Men ikke fullt så god å ligge i, men det er bare positivt, så slipper man at gubben sovner på sofaen hver kveld.

Håper dere blir enige da;)

Skrevet

Han har en stol han kan sove hehe :-)

Skrevet

Vi har den sofaen... 260 ganger 260... Hjørnesofa.. Hatt den i over 2 år - og putene ha ikke begynt å synke.. Ser like fin ut som ny.. Veldig grei med små barn i huset...

Skrevet

Jeg har den 3+3, og vil bare si at til tross for at den er grei å sitte i og at den er like fin etter 3år, så blir man veldig klam av å sitte i den. Vi vurderer å bytte den ut pga nettopp det. Dessuten er de veldig store og tar mye plass

Skrevet

Sant som Tezzie over her sier, det er en stor sofa - men vi har ikke blitt klam i rompa av å sitte i den..

Skrevet

Jeg vil også ha ny sofa. vi har stoff nå. og det er det dummeste man kan ha med barn og hund.

angrer sånn på at vi kjøpte den. skulle tatt skinn.

når vi flytter i hus skal vi kjøpe ny.

men er den merkur ekte skinn? vil helst ikke ha ekte.

like brune sofar

Skrevet

Da vi kjøpte den fikk vi vite at det var nubuka skinn eller noe som ligner det navnet.. :) Det er er skinn etterligning, så ikke ekte.. Mye lettere å holde vedlike...

Skrevet

Ikke ekte skinn, derfor enkelte blir klamme. Jeg er ikke den som blir plaget av det, men typen fikser ikke den sofaen lenger. Han blir skikkelig klam , spes av å ligge på den.

Skrevet

Er kjempefornøyd med den sofaen, men husk å behandle den med et stoff slik at du unngår at skinnet sprekker. Det har den gjort hos oss, så nå får vi ny på onsdag. Vi fikk beskjed om å bare tørke over med en litt fuktig klut, og ingen annen behandling var nødvendig sa dem da vi kjøpte den for vel 3 år siden. Nå i ettertid har det kommet et pleiemiddel som vi ble rådet til å bruke på den nye for å unngå dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...