Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 føler meg sliten hele tiden....sove sove sove....har lagt på meg litt men ikke så mye .... ! Noen tips for hva jeg kan gjøre ??
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Holde ut litt til? hehe... det var ille rundt da hos meg også, men da hun snudde seg og la seg til med hodet nedover ble det litt bedre å puste igjen. For ei lita stund.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 svigerinna mi sleit så med tungpustet het og sliten hele tiden.. hun fikk sjekket litt ekstra på en blodprøve på en legekontroll, og fikk beskjed om at hun manglet både b12, jern og folat... så hun fikk resept i posten for å komme i gang med vitaminene. og det hjalp etter bare et par dager..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Uff ikke gøy er du sikker på det ikke er varmen. Jeg dusjer 2 dager om dagen før og etter jobb og har nå vifte i fjeset. Har fortsatt masse energi skal sende deg litt =0)
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 er sikkert varmen..for jeg er helt kokt...jern og vitaminer er det ikke...for det har jeg sjekka..og jernlageret i blodet mitt er på topp :-D Klør over hele kroppen og er dødssliten....orker ikke engang og gå på kjøpesenter jeg som elsker det !!!!!!!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 ok. da høres det nok ut som varmen ja!!! prøv å få kjølt deg ned i løpet av dagen. og husk å drikke mye.. jeg gikk høygravid sommeren 2003 (eldstemann er født i sugust, 10 dager over terminen...) og da var det så sinnsykt varmt (som i fjor..) jeg kosa meg i skyggen med så og si ingen klær på.. bare bikini.. hadde vifte inne og drakk mye.. juice, og vann med sitron/lime i. fikk mye vann i kroppen,men overlevde tross varmen.. kan være lurt å prøve å hvile litt i løpet av dagen om du har mulighet til det..
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 ja har mulighet til det...men nå har det blitt litt stress med tanke på at jeg har eksamen på torsdag..og skal vi flytte i løpet av juli...så hvile hva er det ?? hehehe ....måtte ta av meg ringen i dag pga hevelser i fingrene , og anklene er også hovne... Men veninna mi som har termin nå om to uker hun har ikke vann i kroppen...hmmm urettferdig...hihihi .... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå