3herligebarn Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Var på UL her om dagen, er i uke 38. Sa at jeg ikke ville vite kjønnet. Så satte han apparatet på magen, begynnte å småle før han raskt tok det vekk igjen. Han hadde sett kjønnet med en gang. Så Gutt eller Jente?????? Har nå min mening, men blir i tvil:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Kan vell strengt tatt være begge deler det? Leger har jo et utrolig godt øye på ul-skjermen også. Ikke alltid like lett for dem å huske at mye av det som kommer frem i klartekst for deres del, er gresk hos oss. Jeg var på ul lørdagskvelden. Brukte sikkert det eldste apperatet som var å oppdrive på sykehuset. For min del såg jeg lite til kroppsdelene, mens han målte og styrte. Klarte jo ikke å holde meg jeg da "ser du kjønnet, eller er det for dårlig?" Såg for meg at det kunne han neppe se, likevell så hadde det jo vært kjekt å sett om det ble flere ganger av samme slag Joda, det hadde han sett klart og tydelig flere ganger. Nemlig jente! Noe vi også fikk vite sist.... Så ordnet han det litt bedre til. Om han endret bilde, vinkel eller størrelse vet jeg ikke. Men vi fikk klart se lårben og kjønnsleppene. Så det må jo ikke være gutt selv om legen såg det tydelig
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Gutt er jo mest fremtredende da....Men i uke 38 er de jo så store at det er tydelig uansett hva det er når de ligger "riktig" til. Hva har du fra før ?
3herligebarn Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tenker og at det er gutt. Blir så nysgjerrig når de vet å ikke jeg:) Men vil ikke vite det nå, når det er så nærme. Har ei jente og en gutt fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå