Piipii Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen som har vært der på den tiden av året? Hadde vært fint hvis du kunne fortalt meg litt hvordan det er der:) Vi tenkte oss dit i Oktober med datteren vår som da er 2,5 år og lille junior som er ca 2 mnd. Er det dyrt der? Er det mye å finne på der? Hadde vært artig hvis det var litt å gjøre der på den tiden, ikke at sesongen var over og det var helt dødt der:) Blir kjempe glad hvis noen vil dele erfaringer med meg:) Eller hvis dere anbefaler andre steder å reise på den tinden:)
*panama* med to søte små Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Tempraturen på den tiden er helt perfekt! Vi drar alltid i slutten av oktober begynnelsen av november og storkoser oss..Har ikke opplevd dårlig vær.. Men vi har aldri bodd i arguineguin da(har bodd i amadores,puerto rico) Men det er jo ikke langt unna;o) Stranden i arguineguin er ikke spesielt barnevennlig,men så har dere jo anfi stranden like ved som er perfekt for små barn;o) Jeg vet ikke om såmye og finne på,men det er jo badeland og sånne ting like ved. Også er det et marked hver tirsdag som veldig mange skryter av .Har ikke vært der selv men...
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Sjømannskirken har dessuten et baby/barnesang tilbud, de hadde iallefall det i vinter. (og norsk is osv...) Og et lite tips: Bassengområdet til Sunwing-hotellet er bygget så nærme havet at det er åpent for alle. Så uansett hvor dere bor er det muligheter for bassengbad.
jordbærsjokolade Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bodde der for to år siden, ikke akkurat kjempemye å finne på akkurat der men det er et koselig lite sted, blir kalt lille Norge fordi det er så mange Nordmenn som er bosatt der. Som en annen over skriver er jo anfi del mar ikke veldig langt unna, der er det en kjempefin strand. Men skal dere kjøpe mat der (på anfi) så blir det litt dyrt, ellers er det gratis å bade der. Hvis dere reiser ville jeg anbefalt at dere tar buss inn til Playa de Mogan. En helt fantastisk nydelig liten havneby med en liten og vakker strand. Masse blomster, utrolig mat og i det heletatt et lite paradis. Man skulle nesten ikke tro det var Gran Canaria:) I Puerto Rico er det masse å finne på, men da litt sånn charter ting som minigolf, spillehaller, masse norske turister, norske puber osv. Helt ok en for dag, men det blir litt slitsomt etterhvert:) Sånn ellers i Arguineguin er det liksom ikke så mye, stranden er helt ok, ikke knall men helt ok. Det er et slags senter der med bakeri (Dansk), en kinarestaurant som er helt ok, et par puber og et marked på Mandager (tror jeg det var?), en bensinstasjon og ellers ikke veldig mye mer, men du vil ha gode bussforbindelser til hvor du enn vil reise. Er det en grunn til at dere skal bo akkurat der?
Piipii Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Oj masse bra tips:) Nei da MÅ ikke bo der likosm, var bare at jeg fant det på ving sine sider:) Vi har vært litt inne på tanken å reise til Kypros elller teneriffe også Eller andre steder på Gran Canaria, så det er bare å komme med forslag:), hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå