Gå til innhold

når er det vanlig med svangerskapskurs ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte legen i dag, men følte ikke at jeg fikk noe skikkelig svar. Han sa bare at jeg fikk begynne når det var ledig plass. Så da tar jeg det som et tegn på at han ikke har peiling !!

Noen som hvet ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på når kurs holdes.. jeg skulle egentlig på kurs når jeg var rundt 5 mnd.. og det var tidlig i svangerskapet, men fikk plass der , fordi neste kurs ikke skulle holdes før det nærmet seg termin.. vanligvis er det de siste månedene man går på slikt tror jeg.

Skrevet

HVis du vurderer å ta et s.kurs, så ta det tidlig er min erfaring. Jeg hadde ikke igjen mange ukene og hadde bekkenløsning og greier. De snakket mye om å forbygge alle disse plagene og erfaringer, men det var jo allerede litt for sent da:)

Skrevet

På Ahus er det fra ca. 30 uker, men vi har ikke fått plass før denne uka og da er jeg 37 uker på vei :) Bedre sent enn aldri!

Skrevet

jeg er i uke 21...er det for tidlig ??? hvet ikke om det er noe slikt i Drammen jeg....må høre med jordmor....!

Skrevet

Jeg var på Ahus når jeg var 35 uker på vei. Der er det sånn at du melder deg på og får plass når det passer. De andre som var på kurset hadde termin fra 5 juli til 29 juli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...