Barba_mamma Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Skal til Lodnon. Noen som har tips til hvilke butikker en kan shoppe fine barneting i (klær og alt annet som går i en koffert)? Vil også være på utkikk etter klær til meg selv...
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Next og Gap har klær til både deg og småtten. I motercare butikkene synes jeg det mye fint til barn/babyer. Ellers ville jeg tatt turen innom alle de store varehusene langs oxford street, de fleste har store barneavdelinger.
Barba_mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Hvor er Mothercare i sentrum da? Og hvilke varehus er bra for sånt?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Mothercare er bare en utrolig flott butikk som ligger i oxford street. Like ved ligger også Disney butikken =0)
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Mothercare ligger som hun sier i Oxford street. Hvis du står med ryggen mot Marble Arch så ligger den på høyre side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå