hm hm Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Har det noe betydning i uke 16 når blodtrykket er normalt? 110/65 (steget fra 90/60 den siste mnd). Ikke noe særlig ødem heller. Er det noe annet enn svangerskapsforgiftning de ser etter?
Krøllefrøken Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 var det mye proteiner da? siden blodtrykket ditt er normalt er det sikkert ingen fare! men tror kanskje de kan se etter urinveisinfeksjon når det gjelder proteiner i urinen også .... da jeg var hos legen forrige uke hadde jeg spor av proteiner, og da sendte han den til dyrking med tanke på urinveisinfeksjon. vet ikke om du ble noe klokere nå ...
Tpop Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde 1+ på prot uten at det ble nevnt noe særlig, men når jeg hadde 2+ så hadde jeg uvi og da gikk det ned etter at jeg fikk behandling for det:)
hm hm Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Har ikke snakket med legen om det, for han hadde ikke fått resultatet av prøven innpå dataen... Men da jeg spurte i skranken så sa de at de hadde funnet protein. Så jeg leverte en ny prøve, så skulle de heller ringe meg om det var noe. Men jeg har faktisk svidd litt nedentil og kjent litt lukt, så det er fullt mulig at det er UVI. Hvordan behandles det under svangerskap?
Krøllefrøken Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 legen min sa det bare var en kur med antibiotika for å behandle det. så det höres jo egentlig greit ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå