Gå til innhold

Hvem er mamma?? forvirret... eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er mamma, og hvem er pappa går visst helt i surr for jenta vår på snart 1 1/2 år. Akkurat nå sier hun mamma til oss begge, og gjerne til andre hun ser også. Eller til "noen" oppe i treet, eller ansikter hun ser i ukebladene. Det jeg lurer på er om dette er normalt?? Hun forstår jo så masse, og har mange ord - og er nok et relativt inteligent barn. Så hvorfor er da akkurat dette så vanskelig for henne? Noen ganger lurer jeg på om hun gjør det bare for gøy - men nå leter hun etter pappan sin (hun sa bare pappa til han før) og roper mamma. Hva sier deres barn? Har de dette helt klart liksom, eller er det flere som er litt småforvirret???? Håper på mange synspunkter fra dere. (dette er jo ikke et stort problem akkurat, men jeg er bare veldig nysgjerrig...og bittebittelitt bekymret)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa, helt normalt ;o)

Skrevet

min gutt sa mamma og pappa til alle ein periode! no er han begynt å si tante, men ikkje til tanta si... er nok normalt ja.

Skrevet

Gutten min sier mamma til meg, men pappa til alle menn han ser...hehe

Skrevet

Mini sa først Pappa til faren, men Ba til meg... (rundt 13 mnd) Så kom en fase (rundt 15 mnd) der jeg var Mamma, men også de fleste andre voksne, inkluderrt faren... Nå, når hun er 1 1/2, er hun ikke forvirret i det helke tatt lenger :)

Skrevet

hehe, Nias kaller både meg og faren sin for pappa. men, når han er lei seg og trist, da sier han mamma til meg. jeg syns det er helt ok å være pappan jeg da :P bare morsomt at han prøver seg frem med språk osv :) han er 16 mnd nå

Skrevet

Det er ganske normalt at dem sier mamma til alt.. det er det som er trygt for dem og det dem vet at dem får respons på!

Skrevet

her er både faren beste faren og onkel "pappa" og meg og bestemor "mamma"

men noen ganger så skjønner han jeg er mamma..

han er 12mndr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...