Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Bør man ta ned familiebilder og sånn?Og hva med det overfylte barnerommet,bør leker ryddes unna?
Gjest -<<- Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ja og atter ja. Gi inntrykk av plass, fjern stæsj.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ok..vet bare ikke hvor jeg skal gjøre av det hehe..
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Sett det inni skap, og be megler passe på at ingen åpner. Det sa min megler at jeg skulle gjøre i alle fall. Hehe. Bilder var greit hos meg da, siden leiligheten skulle forsøkes å selges til barnefamilier. Spør megleren du.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Rydd vekk alt personlig omtrent, mal rommene i lyse farger om de er mørke, ha det strøkent, blomster på bordet, kanskje noen telys og annen lett pynt, gå for en minimalistisk stil. Sengeteppe, lekre puter, pass på at sengen på deres soverom står slik at man kan gå rundt den på tre sider selv om dere ikke pleier å ha den slik. Barnerommene bør ryddes helt, kun ha en kasse med leker og noen kosebamser på sengen maks.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Men jeg har nesten ikke pynt og stasj da, bortsett fra noen sort/hvitt-bilder av datteren min.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Hehe ..det er bare det at jeg får ikke noe mere inni skapene:(Får se i boden da..
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Men for guds skyld, ikke tenn røkelse. Var på visning i en leilighet der de gjorde det, det stinket av røkelse i hele oppgangen. Kan jo lure på hvordan det egentlig kan ha luktet der, om de prøvde å kamuflere noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå