Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 som ble drept på byåsen i går.Tragisk!!!Stakkars gutten:((
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Synes Norge må begynne å gjøre noe med innvandringspolitikken sin snart før det skaper rasisme!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Og jeg synes det er utrolig trist at hver gang det skjer noe så tragisk som dette, er det en haug med mennesker som bruker disse hendelsene til fordel for sitt eget innvandrerfiendtlige syn. Her er det en 13 år gammel gutt som har mistet livet, en kvinne har mistet sin sønn og to barn har mistet sin bror. Jeg synes ikke dette er tiden for å diskutere innvandringspolitikk. Hadde gutten, søsknene og kvinnen hatt det bedre om vi hadde hatt en annen innvandringspolitikk og de ikke hadde fått våre her? Nei, forskjellen hadde vært at vi i vår fredelige del av verden hadde sluppet å forholde oss til tragedien.
Måsa so skit på ferjo Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Det var det første som jeg også tenkte på Trubbel. Det må gjøres noe med voldelige menn, og de som er så uheldig å bli rammet av sånne menn burde blitt tatt alvorlig LEEEEENGE før det blir begått drap. I rettsstaten Norge burde alle føle seg trygge og bli tatt alvorlig med en gang de gir uttrykk for at de ikke føler seg trygge.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er ikke innvandrerfiendtlig,men landet må bli flinkere til å sjekke de som kommer hit.De som virkelig trenger det får aldri muligheten til å komme hit.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Nei, men for å være litt fæl, så kommer aldri de som virkelig trenger det til å komme seg hit uansett... De totalt uten ressurser er ikke de som får kommet seg til Norge (eller andre land), de må leve i misery hele livet.
ana baroma Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 jeg vil ikke bruke dette for å si noe innvandrerfiendtlig, men jeg sier som jeg lenge har sagt: Hvorfor går sånne menn løs? Menn som dreper kone og barn? Hvordan kan en mann som har kona på kriseenteret ha en sønn hjemme og få en annen hjem på permisjon fra en barnevernsinstitusjon? Hvorfor reagerer man ikke når politiet gang på gang rykker ut til slike hjem? Jeg blir så utrolig provosert hver eneste gang et slikt drap skjer, det er ikke en familietragedie, det er regelrett drap! Om det er såkalte nordmenn eller innvandrere, det blåser jeg i, poenget er at det begås alt for mange drap i Norge av denne typen! (Og da snakker jeg om barn og kvinner i samme åndedrag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå