AE❤️ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Funket det? Hvor mye spiste dere, og etter hvor lang tid startet sammentrekningene/riene?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hvorfor skal man spise kanel??
AE❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Det skal visstnok sette i gang rier/sammentrekninger....
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Nope, funket ikke, prøvd to ganger nå med 2-3 ss uten noen effekt.
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hvordan spiser du det da? Blander du det i noe eller?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Ja, blandet det med litt vanlijeis, ellers hadde jeg ikke fått det i meg, men det var ikke noe godt akkurat, veldig sterkt! Kan sikkert blande det i ypughurt eller vann også, men synes is var det mest utholdlige alternativet ;-)
hm hm Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg spiste masse ananas og drakk bringebær-te:) Vet ikke om det var det som hjalp,men vannet gikk ihvertfall etter 2 dager med dette og grøt med kanel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå